Pístový benzínový kompresor EA5,5-2x11P

Kód: EA5-5-2X11P
ZdarmaZdarma 62 441 Kč –5 %
Pístový benzínový kompresor EA5,5-2x11P
62 441 Kč –5 % 59 319 Kč / ks 49 024 Kč bez DPH
do 30 dnů
Můžeme doručit do:
18.7.2019
Svobodně dělat to, co chcete, kdy chcete, kde chcete. Být nezávislý za všech okolností. Komu by se to nelíbilo? Ať už jste malý řemeslník nebo velká stavební či zemědělská firma, EngineAir je stroj právě pro Vás. Budete nadšeni: s kompresory poháněnými řadou dieselových a benzínových motorů lze snadno manipulovat, dokáží si poradit s různými požadavky na vzduch, mohou pohánět více nářadí najednou a současně zajistit stálý průtok vzduchu; řada BiEngine Air zahrnuje řešení „dva v jednom", které Vám poskytne stlačený vzduch a elektrickou energii v odlehlých oblastech. S těmito všestrannými motorovými kompresory jste zcela nezávislí na energetických zdrojích a máte zajištěnou naprostou dostupnost stlačeného vzduchu za všech okolností. Dáváme Vám naprostou svobodu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Mobilní kompresor s benzínovým spalovacím motorem EA5,5-2x11P

  • Olejem mazané mobilní kompresory s pohonem pomocí klínových řemenů
  • Jednostupňová kompresorová jednotka u modelů s motorem 3,6 kW, u modelů s motorem 5,3 kW je jednotka dvoustupňová, dodávaný tlak 10 bar
  • Robustní litinové válce pro vysokou životnost
  • Pomaloběžné provedení kompresoru zajišťuje nízkou teplotu vzduchu a jeho vyšší kvalitu
  • Kryt řemenice z ocelových drátů pro vysokou bezpečnost
  • Varianty s tlakovými nádobami o objemu 2×11 nebo 2×25 litrů
  • Řešení s dvěma vzdušníky je optimální pro stabilitu stroje v případě manipulace se strojem po velmi nerovném povrchu
  • Spalovací benzínový motor Honda GX s příkony 3,6 a 5,3 kW v tichém provedení a s celosvětově zajištěným servisem
  • Kontrola otáček motoru v chodu v zátěži a naprázdno
  • Olejoznak pro snadný odečet hladiny oleje
  • Dodávka včetně regulátoru výstupního tlaku
  • Několik výstupů vzduchu: dva přímo z nádoby a jeden výstup přes regulátor tlaku s rychlospojkou
  • Vypouštění kondenzátu z nádoby pomocí odpouštěcího ventilku
  • Velká zadní bantamová kolečka a prodloužená rukojeť pro snadnou manipulaci i v nerovném terénu
  • Trubkový rám z ocelových trubek pro maximální ochranu stroje před poškozením při transportu
  • Rám je vybaven madlem a umožňuje snadný transport za pomocí obou paží
  • Čelní podstavec se dvěma pryžovými silentbloky poskytuje vysokou stabilitu stroje
  • Použití jako zdroj stlačeného vzduchu nezávislý na dodávce elektrické energie
  • Vhodný pro venkovní aplikace v oblastech stavebnictví, zemědělství, řemeslnictví a autoslužeb
Benzínový kompresor Benzínový kompresor Benzínový kompresor Benzínový kompresor
Značkový a osvědčený benzínový motor Honda GX Velká zadní bantamová kolečka umožňuji pohyb v nerovném terénu Dva přímé výstupy z nádoby a jeden výstup přes regulátor tlaku Snadný transport díky bantamovým kolům a madlu na rámu

Doplňkové parametry

Kategorie: Benzínové kompresory dvojitá nádoba
Hmotnost: 70 kg
Provedení: Pístové kompresory spalovací
Tlak: 10 Bar
Sací výkon: 348 l/min
Výtlak: 209 l/min
Vzdušník: 2 x 11 L
Nádoba: Ležatá
Připojení: 1/2"
Příkon: 3,6 kW
Otáčky: 1 050 ot/min
Válce: 2
Stlačování: 1 stupňový
Mazání: Olejové
Hlučnost: 81 dB(A)
Rozměry: 1 070 x 770 x 1 040 mm
Hmotnost: 70 kg
Záruka: 3 roky
Dárek: Náhradní olej
Příslušenství: Regulátor tlaku, Kolečka, Madlo, Rychlospojka
Elektrocentrála: Ne
Motor spalovací: Benzínový Honda

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

EngineAIR a BlengineAIR - kompresory 

Pořádný tlak bez kapky elektřiny

Již při pouhém pohledu na pístové kompresory řady EngineAIR a BlengineAIR je zřetelné, v čem tkví jejich největší výhoda - naprostá nezávislost na elektrické síti. Díky dieselovému, nebo benzínovému motoru jsou kompresory flexibilní a vhodné pro použití v lokacích, kde je zdroj elektřiny nedostupný. Naprostou svobodu pohybu navíc ulehčují u vybraných typů ergonomická konstrukce a bantamová kola. Takovéto typy nezávislých kompresorů lze uplatnit například v zemědělství, při řemeslnických pracích nebo zkrátka na místech, kde není elektřina dostupná. Řada BlengineAIR dotahuje míru soběstačnosti až do úplného konce, obsahuje totiž vlastní generátor elektřiny, díky němuž můžete ke kompresoru připojit i další zařízení. O perfektní spolehlivost se během práce postará německá konstrukce a značkové motory Honda. 

89747_max 246762_pistovy-benzinovy-kompresor-ea5-5-2x11rp

Německá kvalita s prověřenou důvěrou

O výrobu těchto kompresorů se stará německá firma ALUP sídlící nedaleko Sttugartu. A jaký jiný národ je pověstný svou poctivostí a spolehlivostí než právě Němci? Samotná firmy, která vznikla již v roce 1923, zpočátku vyráběla vzduchová čerpadla pro automobily, odkud také vznikl samotná název (ALUP = Auto LUft Pumpen), avšak za necelé dva roky již přichází s prvními pístovými kompresory. Všehovšudy se tak vývoji a následné výrobě v oblasti stlačené vzduchu věnují přes 90 let! Díky tomu je ALUP vyhledávaným obchodním partnerem nejrůznějších firem a podniků, ale stejně tak si získala svou důvěru u řemeslníků a kutilů. Firma své postupy a konstrukce navíc neustále vylepšuje, a tak svým zákazníkům nabízí jen to nejmodernější vybavení. Našince jistě potěší, že má firma pracoviště i v ČR. 

Nabídku kompresorů EngineAIR a BlengineAIR naleznete níže