Vše pro stlačený vzduch na jednom místě…

Doručování objednávek GLS

FlexDeliveryService - Flexibilní doručování

Služba GLS FlexDeliveryService rozšiřuje možnosti převzetí balíků pro soukromé osoby a firmy. Náš internetový obchod přidává tuto službu ke každé odeslané objednávce skrze dopravce GLS. Díky této službě se mohou adresáti aktivně zapojit do procesu doručování, což přispívá nejen k větší rychlosti, ale také významně zvyšuje úroveň jejich spokojenosti.

Spokojený příjemce – úspěšný prodejce:

  • GLS nabízí mnoho alternativních možností doručení a zároveň příjemcům poskytuje komplexní informace.
  • V závislosti na Vaší volbě obdrží adresát e-mailovou zprávu nebo SMS týkající se předpokládaného termínu doručení.
  • Adresát si může v průběhu přepravy sám zvolit prostřednictvím webové aplikace nejvhodnější způsob doručení.
  • Větší spokojenost příjemců – Vašich zákazníků.
  • Bezplatná e-mailová nebo cenově výhodná SMS notifikace.
  • Jednoduché objednávání: použijte software GLS Connect nebo GLS Online a zadejte e-mailový nebo telefonní kontakt adresáta.
  • Možnost objednání jednotlivě nebo ke všem balíkům.

Doručování zásilek

Služba FlexDeliveryService nabízí tyto výhody

Doručování gls objednávek

Doručování po pracovních hodinách nebo do GLS ParcelShopu

  • Balíky mohou být na požádání doručeny v okolí všech 16 GLS dep i ve večerních hodinách (mezi 17.00-20.00 hod.).
  • Na základě žádosti si může adresát balík vyzvednout ve zvoleném GLS ParcelShopu. Seznam GLS ParcelShopů naleznete na: www.gls-czech.com.
  • Tři pokusy o doručení.
Doručování gls objednávek

Průběžné informování Vašeho zákazníka

  • Po objednávce přepravy informujeme příjemce prostřednictvím SMS a/nebo e-mailu.
  • Oznámení obsahuje informaci o tom, že zásilka bude doručena v rámci celé ČR následující pracovní den, kdo je odesílatelem a případnou částku za dobírku.
Doručování gls objednávek

Informace o časovém okně doručení

  • Druhé oznámení prostřednictvím SMS a/nebo e-mailu bude posláno ráno v den doručení, když kurýr skenuje zásilku a tím stanoví přesný tříhodinový časový rámec doručení.
    Toto oznámení obsahuje telefonní číslo kurýra a také kontakt na zákaznický servis.
Doručování gls objednávek

Více možností pro příjemce

  • Již 15 minut po neúspěšném pokusu o doručení obdrží adresát další elektronickou zprávu, a prostřednictvím webové aplikace může rozhodnout, jak má proběhnout další doručování.
    Internetová adresa a heslo budou zaslány adresátovi prostřednictvím SMS a/nebo e-mailem.
Doručování gls objednávek

6 volitelných řešení pro flexibilní doručení

  1. Doručení v jiný den
  2. Doručení na jinou adresu
  3. Vyzvednutí balíku ve zvoleném GLS ParcelShopu
  4. Osobní vyzvednutí na nejbližším depu GLS
  5. Odmítnutí balíku
  6. Souhlas s uložením balíku

Naše ocenění a certifikáty

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info