Snadné vrácení a reklamace - Retino

Jednoduchá výměna, vrácení nebo reklamace zboží

Může se stát, že zboží není s vaší aplikací nebo strojem kompatibilní, nebo se prostě do dílny a provozu z nějakého důvodu nehodí.

V takovém případě vás nechceme zatěžovat zdlouhavým čtením reklamačních podmínek a naopak přinášíme jednoduchý návod s formulářem díky službě Retino, se kterou máte proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce a hlavně rychle.

Celý proces můžete začít vepsáním vlastního e-mailu do okna s příslušnou akcí, kterou se chystáte provést.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU (DO 14 DNÍ)

 

VÝMĚNA (A VRACENÍ)

 

Reklamace

 

Nevidíte pole pro vložení e-mailu? Zkontrolujte Váš prohlížeč, služba Retino nepodporuje Internet Explorer 8. Použijte tedy prohlížeč jiný, nebo nám rovnou dejte vědět na +420 311 532 091 či e-mail info@kompresory-vzduchotechnika.cz

Co budete při vracení zboží potřebovat za údaje?

* část údajů je od služby Retino automaticky vyplněna

  • číslo objednávky, kterou chcete vrátit
  • jméno
  • e-mail
  • telefon
  • informace o vraceném produktu (název produktu, proč zboží vracíte a detaily či soubor)

Celý proces je veden ve třech krocích – „ZÁKAZNÍK“, „PRODUKT“ a „SHRNUTÍ“. Pro dokončení procesu poté stačí dát jen „POTVRDIT“. V tu chvíli obdržíme žádost o vrácení.

  • Když se jedná o vrácení, zašleme vám štítek pro zpětné zaslání balíčku zdarma.
  • Pokud jde o rozměrné zboží, nebo vyhodnotíme situaci jinak, zašleme k vám servis.
  • Před reklamací zboží si ověřte, zda je ještě v záruce (24 měsíce nebo déle s naším e-shopem).
  • Naše prodloužená záruka garantuje rychlou reklamaci, servis a vyřešení potíží.
  • Při vracení i reklamaci Vám dáme vědět, zda zboží zaslat kurýrem GLS nebo Zásilkovnou.
  • I při reklamaci dostanete instrukce, zda zboží odeslat, nebo vyčkat na příjezd servisu.