Od 5.8 - 15.8. je na na kamenné provozovně Žebrák omezený provoz. Internetového obchodu se toto přerušení netýká.

Kurýrní služba GLS

Chcete se aktivně zapojit do procesu doručování a urychlit tak proces? Služba GLS FlexDeliveryService rozšiřuje možnosti převzetí balíků pro soukromé osoby i firmy a my ji přidáváme ke každé odeslané objednávce s dopravou GLS. Zvýšení Vaší spokojenosti zaručeno!

Proč GLS ?

  • Díky různým možnostem doručení a službám je Vaše spokojenost zaručena.
  • Obdržíte e-mailovou zprávu nebo SMS, týkající se předpokládaného termínu doručení zdarma.
  • GLS Vám během procesu poskytuje komplexní informace.
  • Sami si můžete prostřednictvím webové aplikace zvolit nejvhodnější způsob doručení.

Doručování zásilek

Služba FlexDeliveryService nabízí tyto výhody

Doručování gls objednávek

Doručování po pracovních hodinách nebo do GLS ParcelShopu

  • Balíky mohou být na požádání doručeny v okolí všech 16 GLS dep i ve večerních hodinách (mezi 17.00-20.00 hod.).
  • Na základě žádosti si můžete balík vyzvednout ve zvoleném GLS ParcelShopu. Seznam GLS ParcelShopů naleznete na: www.gls-czech.com.
  • Tři pokusy o doručení.
Doručování gls objednávek

Průběžné informování

  • Po dokončení objednávky Vás GLS informuje prostřednictvím SMS a/nebo e-mailu.
    Oznámení obsahuje informaci o tom, že zásilka bude doručena v rámci celé ČR následující pracovní den, kdo je odesílatelem a případnou částku za dobírku.
Doručování gls objednávek

Informace o časovém okně doručení

  • Druhé oznámení prostřednictvím SMS a/nebo e-mailu bude posláno ráno v den doručení, s upřesněním času, kdy k Vám kurýr přijede.
  • V oznámení obdržíte telefonní číslo kurýra a také kontakt na zákaznický servis.
Doručování gls objednávek

Více možností pro příjemce

  • Pokud bude pokus o doručení k Vám neúspěšný, obdržíte do 15 minut zprávu o tom, jak má proběhnout další doručování.
  • Internetová adresa a heslo Vám budou zaslány prostřednictvím SMS a/nebo e-mailem.
Doručování gls objednávek

6 volitelných řešení pro flexibilní doručení

  1. Doručení v jiný den
  2. Doručení na jinou adresu
  3. Vyzvednutí balíku ve zvoleném GLS ParcelShopu
  4. Osobní vyzvednutí na nejbližším depu GLS
  5. Odmítnutí balíku
  6. Souhlas s uložením balíku