Od 20. 12. máme vánoční celofiremní dovolenou. Znovu se na vás budeme těšit od 5. 1. 2026.
Děkujeme za vaši přízeň a přejeme všem našim zákazníkům krásné prožití vánočních svátků 🎁✨ a šťastný nový rok 2026 🍾🥂🎆
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost. Více informací
Tento Reklamační řád pro velkoobchod (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného podnikatelem či právnickou osobou prostřednictvím on-line obchodu KOMPRESORY VZDUCHOTECHNIKA s.r.o. od naší společnosti:
Kompresory Vzduchotechnika s.r.o., se sídlem Plzeňská 169, 267 53 Žebrák
IČ: 03855511
DIČ: CZ03855511
zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 238855
adresa pro doručování: Kompresory Vzduchotechnika s.r.o., Plzeňská 169, 267 53 Žebrák
telefonní číslo: +420 311 532 091
kontaktní e-mail: reklamace@kompresory-vzduchotechnika.cz
1.Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
Prodávající neposkytuje žádnou záruku za jakost, není-li to výslovně uvedeno na webovém rozhraní nebo v přiložených dokumentech ke zboží. Je-li na zboží poskytována záruka za jakost, řídí se tato záruka podmínkami uvedenými na webovém rozhraní nebo v přiložených dokumentech ke zboží.
2.Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních.
1.Práva kupujícího z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117.
2.Pokud je vada zboží podstatným porušením smlouvy, náležejí kupujícímu tato práva z vadného plnění:
3.Pokud je vada zboží nepodstatným porušením smlouvy, může kupující požadovat:
4.O zvoleném způsobu řešení reklamace je kupující povinen informovat prodávajícího při oznámení vady, jinak o něm rozhodne prodávající. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s prodávajícím.
Pokud kupující považuje vadu za podstatné porušení smlouvy, je povinen to prodávajícímu doložit.
Kupující bere na vědomí, že dokud neuplatní své právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, je prodávající oprávněn dodat mu chybějící zboží nebo odstranit právní vadu (zejména dodat chybějící dokumenty).
5.Výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy nelze požadovat v případě, že kupující nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí v případě, že:
1.Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud o vadě před převzetím věci věděl nebo vadu sám způsobil.
2.Nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
1.Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Pro přijímání reklamovaného zboží je určena kontaktní adresa prodávajícího.
2.Závazný postup při reklamaci:
3.Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy bylo prodávajícímu doručeno reklamované zboží.
4.V souladu s občanským zákoníkem má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Kupující bere na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musí uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2107