Podpořte naše vize a snahu pro "Firmového oskara" - Český GoodWill

newletter_bottom_NHLD1

Podpořte nás hlasováním v soutěži Český Goodwill

Není tomu tak dávno, co jsme získali nejvyšší ocenění v soutěži MastersGate, v kategorii B2B, tedy „business to business“. Díky tomu máme právě nyní možnost testovat a spouštět vylepšení na našem e-shopu pro vás. Do toho však přichází další nominace – Český Goodwill. Pomůžete nám uspět?

Český Goodwill již od roku 2013 uděluje Firmé Oscary. Co to znamená? Jde o speciální ocenění firmám, kterých si lidé váží a jejichž způsob podnikání je přínosný pro celou společnost. Pokud vidíte tuto schopnost i v naší společnosti s tím, jaký přesah se kolem e-shopu snažíme vytvářet, čtěte dál!

Český Goodwill spustil veřejné hlasování již 1.9. - to znamená, že je v plném proudu!

Jak hlasovat?
Mrkněte sem: http://www.cesky-goodwill.cz/nominace/789/kompresory-vzduchotechnika/

CTA_hlasuj

Kromě tlačítka pro hlasování najdete (pokud neznáte) i celý příběh naší společnosti. Hlasování probíhá jedním jediným kliknutím a pozor – končí již 30.9.! Času tedy není nazbyt...

Tak co, pomůžete nám získat „Firmového Oscara“? Předem děkujeme!

A jaké cíle má sám Český Goodwill?

  • Upozornit širokou veřejnost na to, že podnikatel nerovná se podvodník, lhář a parazit, ale naopak, že podnikatelé jsou, vzhledem k náročnosti podnikání, nositeli důležitých etických hodnot a morálních kvalit, které se ze společnosti stále více vytrácejí a je potřeba si je připomínat
  • Ocenit poctivou práci a odpovědný přístup k okolí podniku v rámci jeho podnikatelských aktivit
  • Vyzdvihnout tradiční morální hodnoty
  • Motivovat širokou veřejnost k pozitivnímu myšlení
  • Podpořit podnikatelského ducha, podnikatele a společnosti působící v České republice
  • Vybudovat aktivní platformu pro sdílení know-how a networking
  • Zprostředkovat výměnu zkušeností, které zdůrazní, že cesta odpovědného podnikání je tím správný směrem k udržitelnému rozvoji a prosperitě jednotlivců, regionů i celé ČR
  • Posilovat pozitivní vnímání značky a image společností, které se do projektu zapojí, v kontextu společenské odpovědnosti

newletter_top_NHLD1

×
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u spráce daně on-line, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.